Lefkáda 2019 - trh Lefkáda a Pefkoulia beach 17. srpna

V sobotu ráno vyrážíme do hlavního města Lefkády, abychom se podívali na trh a i něco nakoupili. Byl to spíš tržíček než trh, ale i tak jsme si vybrali. Potom jsem přejel na parkoviště u Archeologického muzea a šli jsme ještě na hlavní třídu. Za jedno dát si kafíčko a frapé, no ale hlavně nakoupit tekuté zásoby. Nejdříve jsme ale narazili na náš "likérový obchůdek" kde Pedrovi (a nejenom jemu :)) zasvítily oči, no a pak jsme zasedli do kavárny na kafčo. Pedro nezbytný doutníček ke kafíčku a já samotné frapé. Pak už jsme jenom zašli do vinotéky. Květa nejprve ochutnala vínečko, co jsme pili předloni a pak už jsme jen objednali 5 litrů. Prodavač nám ukázal na pětilitrovou krabicu, že je tam to samé, zaplatili jsme 10,- € a už se chystal Pedro. To ale prodavač zalapal po dechu, protože asi není obvyklé, když tři lidi kupují 2x 5 litrů vína :-) Pak už jsme se jen vraceli k autu, podívali se ještě do místní katedrály (předloni bylo zavřeno) a přesunujeme se do naší oblíbené hospůdky na oběd do Tsoukalades do Taverny Psaropoula. Oběd samozřejmě nezklamal a teď už se jenom vykoupat. Kousek odsud je Pefkoulia beach, tak jsme zajeli se, a dokonce se mi podařilo zaparkovat až dole. Rozhodili jsme stan a už valím do vody. Jenomže přístup stojí za prd, mimo to jsou vlny a tak se jen chvílu cachtám a pak vylezu ven. Květa ani Pedro se koupat nešli. Tak to asi za hodinu vzdáváme, sbalíme se a já si beru stan s tím, že ho složím nahoře na betonovém plácku, aby nebyl plný toho hrubého písku. Nevím, ale měl by dostat Nobelovu cenu asi ten, kdo vymyslí samoskládací stan, protože když už se mi to ani podesáté nedařilo, když si ostatní dělají prču z nebohého skládače, už jsme s tím "pitomým" stanem chtěl doopravdy praštit. Nakonec se podařilo a my odjíždíme zpět na Studio Piratis, zkulturnit se a nachystat něco na večer a samozřejmě co? Samozřejmě dobré bílé vínečko - to je lahoda.