Lefkáda 2017 - den třináctý_george Melissa, Lefkada, Geni_31. srpna

Poslední den. Najít alabastrovou jeskyni vzdáváme. Nepodařilo se, a tak jedeme navštívit soutěsku - george Melissa. Cesta je vcelku dobře značená, takže nacházíme v pohodě, ale když se asfalt změní na lesní cestu, tak už pomalu odmítám jet dál. Ale nakonec to Pažout v pohodě zvládne. Vzhledem k tomu, že nevím, jak bude cesta vypadat dál, zastavuji a parkuji na místě, které je asi 200 metrů od vchodu do soutěsky. Jo, kdyby bylo více vody, bylo by to parádní, ale ta je jen na horním konci a stejně je pouze slyšet :). Ze soutěsky se vypravíme ještě naposledy do hlavního města, abychom nakoupili ještě pár suvenýrů, čočku z Egklouvi a dali si oběd. Vracíme se zpátky do Geni, kde si paní domácí "pochová" naše dvě psí slečny a my chystáme balení. Večer si jdeme na večeři do taverny Dimitros, která nás ale naprosto nepřesvědčila, takže si dáváme jen pivo a předkrm a na večeři se přesuneme do, nám již známé, taverny Elena. (Dimitros je po celou dobu naší večeře prázdný) Jídlo nezklamalo, poslední večeře byla vynikající a ještě jsme dostali na odchod Ouzo a Metaxu. No a tím končí naše dovolená na Lefkádě a zítra odjíždíme směr pevnina a dále dom.